Logo AKM

Advokátní kancelář MAJER AKM

Advokátní kancelář

Advokátní zastupování

Základní výhody zastupování klienta advokátem 

Profesionální poskytování právních služeb

  • Advokát je vázán pravidly profesionální etiky a pravidly soutěže advokátů (tzv. etickým kodexem advokáta), přičemž při poskytování právních služeb klientovi včetně jeho zastupování je povinen postupovat všeobecně poctivě, čestně a slušným chováním přispívat k důstojnosti a vážnosti advokátního stavu.

Znalost práva a rychlá orientace v řešené problematice

  • Advokát řeší problémy samostatně, nezávisle na klientovi.
  • Klientovi jsou předkládány až výsledné alternativy postupů (řešení) a jejich stručné zdůvodnění.

Povinnost zachovávat mlčenlivost

  • Zákonná povinnost mlčenlivosti je jednou z primárních povinností advokáta, na kterou je kladen v rámci poskytování právních služeb AKM MAJER & PARTNERS značný důraz vzhledem ke vložené důvěře klientů v advokátní kancelář AKM MAJER & PARTNERS.

Povinné pojištění pro případ škody způsobené poskytnutím právní služby

  • Advokátní kancelář AKM MAJER & PARTNERS  disponuje propracovaným systémem pro předcházení škod způsobených poskytováním právních služeb, čímž je minimalizováno riziko vzniku těchto škod.
  • Pro případ vzniklé škody způsobené poskytnutím právní služby klientům je advokátní kancelář AKM MAJER & PARTNERS pojištěna nad rámec zákonem stanoveném limitu.
     

Rozsah advokátního zastupování AKM MAJER & PARTNERS 

  • Zastupování při jednáních s protistranou.

  • Zastupování při podání a uplatnění jednotlivých nároků a práv.

  • Zastupování proti vzneseným (uplatněným) nárokům a žalobám.

  • Zastupování před soudy a rozhodci na všech stupních.

  • Zastupování při jednání se správními úřady.

  • Zastupování v trestním (adhezním) řízení s nároky na náhradu způsobené škody. 

Povinnosti advokáta dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů

  • Na žádost klienta - spotřebitele vystavíme doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. V případě reklamace služby vydáme klientovi písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení klient vyžaduje.

  • Cena za služby, platební podmínky a právo na odstoupení od smlouvy o poskytování právních služeb naleznete v sekci Ceník.

  • Při komunikaci s našimi klienty používáme zejm. veřejnou komunikační síť. Nevyužíváme telefonní čísla s vyšší než běžnou cenou.

  • Případné spory mezi advokátem a klientem - spotřebitelem vzniklé ze smlouvy o poskytování právním služeb je nově možné řešit mimosoudní cestou, a to u pověřeného orgánu, České advokátní komory, která byla pověřena Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR dne 5.2.2016. Internetová stránka subjektu je www.cak.cz.
KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

post@akmajer.cz

Telefon:
+420 377 423 276

Sídlo právní poradny PLZEŇ
Úslavská 752/33 326 00 Plzeň
fax: + 420 236 034 265

Tým právní poradny Plzeň 
 
Tým právní poradny Plzeň
Tým právní poradny Plzeň 
 
 

 


 
kancelář PLZEŇ

Úslavská 752/33
326 00 Plzeň
fax: +420 236 034 265